Оцена Теме:
  • 0 Гласов(а) - 0 Просечно
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W211 - 2.6 benzinac
#1
Wink 
Pozdrav svim članovima foruma,

Pre svega, srećna svima Nova godina! :-) Puno zdravlja i dosta pređenih kilometara.

Kao što sam u predstravljanju naveo, novi sam član i planiram kupovinu Mercedesa E klase, tačnije E240 (2.6 benzinac 170KS), pa smatram da ću ovde dobiti najbolje savete i iskustva vozača. 
Možete li mi reći nešto više o ovom modelu, kakav je motor, menjač (prednosti mane)?

Unapred hvala!
Одговори
#2
V6, lepo taj zvuči, nije isforsiran sa tih 170KS, a ni obrtni momenat nije velik, može to da pređe podosta, nego, jes ti spreman da sipaš kolko on može da popije?
Ako je menjač 722.6 ne brini, pouzdan je, a ni ovaj motor nije prejak da ga samelje kao neki jači.
Sudeći po spritmonitor.de ispod 9 na otvorenom skoro da ne može, prosek(ali njihovog kvalitetnog goriva) je 11,4 pa i nije baš omilljen na ovim prostorima. Plus naravno ono što svi znamo- cena registracije za automobile, tj porez na luksuz preko 2.500ccm, i to za auto star 15ak godina što ozbiljno utiče na ukupnu vrednost.
Taj auto je zbog ovoga u stvari toliko nepoželjan da je izuzetno retko da ga neko uopšte traži, da ne kažem i da ga dobiješ na poklon razmisli šta ćeš dalje. Kolko sam primetio ovde na forumu, od ovo malo aktivnih članova, je Vojin023 sa C240, pa eto možeš da ga pitaš za neposredna iskustva, ovo što ja napisah si verovatno već čuo/znao...
Da ne zaboravim da spomenem da w211 pre FL ima hroničan i nekad vrlo nezgodan problem sa SBC...
Одговори
#3
(01-02-2019, 09:20 AM)1Saša Пише: V6, lepo taj zvuči, nije isforsiran sa tih 170KS, a ni obrtni momenat nije velik, može to da pređe podosta, nego, jes ti spreman da sipaš kolko on može da popije?
Ako je menjač 722.6 ne brini, pouzdan je, a ni ovaj motor nije prejak da ga samelje kao neki jači.
Sudeći po spritmonitor.de ispod 9 na otvorenom skoro da ne može, prosek(ali njihovog kvalitetnog goriva) je 11,4 pa i nije baš omilljen na ovim prostorima. Plus naravno ono što svi znamo- cena registracije za automobile, tj porez na luksuz preko 2.500ccm, i to za auto star 15ak godina što ozbiljno utiče na ukupnu vrednost.
Taj auto je zbog ovoga u stvari toliko nepoželjan da je izuzetno retko da ga neko uopšte traži, da ne kažem i da ga dobiješ na poklon razmisli šta ćeš dalje. Kolko sam primetio ovde na forumu, od ovo malo aktivnih članova, je Vojin023 sa C240, pa eto možeš da ga pitaš za neposredna iskustva, ovo što ja napisah si verovatno već čuo/znao...
Da ne zaboravim da spomenem da w211 pre FL ima hroničan i nekad vrlo nezgodan problem sa SBC...

Saša, hvala puno na detaljnom obrazloženju. Pa, cena registracije neće biti toliki problem, jer će biti registrovan preko oca koji ima povlasticu (zdravstvenu) za registrovanje, a i jedan E240 nam se lepo namestio, da se tako izrazim, odnosno kupili bismo ga od prvog vlasnika koji ga nije puno eksploatisao.

Više me zanimaju ovakve stvari kakav je za održavanje, ima li problem sa konkretno nekim delovima (motora, menjača, elektronike)...

Kako da znam koji je menjač u pitanju odnosno da li je taj 722.6? Ono što ja znam da je auto 2005. godište, 4MATIC  i ima automatski menjač sa 5 brzina.

P.S. Šta je to SBC?
Одговори
#4
Sada pronađoh šta je to SBC. Hvala na upozorenju. Obratiću pažnju.
Одговори
#5
Ma ni taj sbc više nije problem, reparira se za relativno male pare u odnosu na to koliko košta nov
Одговори
#6
Repariranje SBC-a je opasna rabota. Brišu mu se zapisi o broju kočenja a on posle toga može da otkaže bez najave. Bilo je primera, baš ovde, na forumu, kako je kolega srećom spasio živu glavu.
W210 E200 Kompressor, Elegance, 2001. godište
[Слика: 815454_5.png]

W169 A170, Elegance, 2007. godište
[Слика: 835535_5.png]
Одговори
#7
Treba razlikovati softversko resetiranje i repariranje, nije to isto
Одговори


Скочи на Форум:


Корисника прегледа ову тему: 1 Гост(а)